Jak dokonać zwrotu?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Odstąpienie od umowy sprzedaży Towaru może nastąpić poprzez wypełnienie formularza zwrotu* (nie jest to konieczne).

Zwroty

W naszym sklepie mają Państwo prawo do zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przesyłki z zamówionym towarem.

Reklamacje

Wszystkie ewentualne reklamacje rozpatrywane są indywidualnie. Dlatego przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt pod adresem: sklep@ragsy.pl. Reklamacje rozpatrywane do 14 dni. Sprawdź także FAQ – może znajdziesz tam odpowiedź na swoje wątpliwości.

Jak dokonać reklamację?

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy w pierwszej kolejności skontaktować się ze sprzedawcą pod adresem: sklep@ragsy.pl

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza reklamacji*. Sprzedawca poinformuje cię, czy odesłanie towaru będzie konieczne. Jeśli tak, towar prosimy odesłać na adres poniżej.

Adres zwrotów i reklamacji:

Ragsy Sp. z o. o.
Poprzeczna 11E, 10-282 Olsztyn
email: sklep@ragsy.pl

expand_less