Dożywotnia gwarancja

Jako marka Ragsy, jesteśmy niezwykle dumni z jakości naszych produktów, co pozwala nam zaoferować niepowtarzalną dożywotnią gwarancję. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów! Aby zgłosić problem z produktem Ragsy i skorzystać z tej wyjątkowej gwarancji, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

Co oznacza dla Ciebie "dożywotnia gwarancja"?

Dożywotnia gwarancja Ragsy gwarantuje możliwość reklamowania produktów przez cały okres ich żywotności. Ponieważ nasze produkty nie posiadają ustalonego czasu żywotności, długość użytkowania zależy wyłącznie od Twojej subiektywnej oceny ;)

Co obejmuje nasza dożywotnia gwarancja?

Dożywotnia gwarancja Ragsy obejmuje wszelkie wady produkcyjne, takie jak:
• utrzymywanie temperatury płynu przez określony czas (zarówno zimnych, jak i ciepłych)
• szczelność produktu, zgodnie z gwarancją szczelności w opisie produktu

Czego gwarancja nie obejmuje?

Dożywotnia gwarancja Ragsy nie obejmuje:
• Uszkodzeń mechanicznych, takich jak zadrapania, otarcia lakieru czy wgniecenia wynikające z upadku produktu
• Odbarwień lakieru spowodowanych użyciem silnych detergentów czy wybielaczy
• Utrzymywania szczelności w przypadku uszkodzenia uszczelki lub zakrętki. W takim przypadku zalecamy dokupienie odpowiednich części na naszej stronie
• Utrzymywania temperatury, gdy produkt posiada widoczne uszkodzenia lub wgniecenia, które mogą wpłynąć na jego funkcjonalność

Jak zgłosić produkt na gwarancję?

Wyślij zgłoszenie w formularzu poniżej. Uzupełnij wszystkie wymagane dane oraz prześlij zdjęcia lub/i filmik ilustrujący problem (zdjęcia produktu z różnych kątów: od góry, od dołu, z zakrętką, a także zdjęcia samej zakrętki). W nielicznych przypadkach możemy poprosić o dodatkowe informacje w celu ustalenia przyczyny problemu.

Zgłoszenie gwarancyjne


 

W przypadku konieczności odesłania produktu do dalszej kontroli, prosimy przesłać go na poniższy adres wraz z imieniem, nazwiskiem, numerem zamówienia i opisem usterki, chyba że zakup odbył się w ciągu ostatnich 30 dni przed zgłoszeniem problemu.

Adres:

Ragsy sp. z o. o.

ul. Poprzeczna 11 E

10-282, Olsztyn

Po dokładnej ocenie usterki skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować o dalszych krokach, czy to wysyłka nowego produktu, czy też istnieje alternatywne rozwiązanie, na przykład wymiana zakrętki. Dziękujemy za wybór produktów Ragsy!

expand_less